سومین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه فردوسی زاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور مسئولان و هنرمندان در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 01 February 2017
حسین مسگرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره آثار ١٠ هنرمند برجسته کشور با هدف معرفی ایده ها و آفرینش های اصیل و خلاق هنری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: 50 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور در جشنواره هنرهای تجسمی سیستان و بلوچستان وجود دارد که از امروز تا پایان دهه فجر در 2 نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.
وی جذب مخاطب بیشتر را یکی از ویژگی های مهم جشنواره تجسمی فجر عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر گفت: کرسی تلاوت قرآن در تمامی شهرها، مسابقه کتابخوانی با همکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان، جشنواره موسیقی آواها و نواهای وحدت اسلامی، مسابقه سوره فجر ویژه خانواده ها و برگزاری جشن در میادین اصلی شهر زاهدان با همکاری شهرداری، پخش سرودهای انقلابی از پاسگاه های مرزی از جمله ویژه برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان است.
مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پنجمین دوره فیلم فجر نیز همزمان با سراسر کشور از 16 تا 26 بهمن در تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار