فعالیت 53 داروخانه دامپزشکی در کرمانشاه

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از فعالیت 53 داروخانه دامپزشکی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر خلیل عبدی با بیان اینکه در حال حاضر 53 داروخانه دامپزشکی در سطح استان کرمانشاه فعال هستند، اظهار کرد: همچنین چهار واحد درمانگاه دام کوچک نیز در استان فعالیت دارند که فعالیت آنها نیز توسط اداره کل دامپزشکی رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه 46 مرکز در زمینه امور درمانی و مایه کوبی فعالیت دارند، افزود: یک بیمارستان مجهز نیز در زمینه دامپزشکی و درمان در استان مشغول خدمت رسانی تحت نظارت دامپزشکی است. 

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همچنین از فعالیت 120 مرکز دارویی، درمانی و پیشگیری بخش خصوصی در زمینه دامپزشکی نیز در استان خبر داد.

عبدی تصریح کرد: در حال حاضر چهار کارخانه تولید داروی دام و طیور و هشت شرکت توزیع دارو در استان زیر نظر دامپزشکی فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت چهار آزمایشگاه دامپزشکی در سطح استان، خاطرنشان کرد: داروخانه‌های دامپزشکی استان بر اساس میزان جمعیت دام های منطقه در نقاط مختلف استان راه اندازی شده‌اند و داروهای مورد نیاز دام ها را عرضه می کنند.

این مسئول صنعت دام و طیور را از صنایع اصلی و تاثیرگذار در اقتصاد استان برشمرد و تصریح کرد: در راستای پيشگيری موثر و همچنین مقابله به موقع با بیماری های دام و طیور، وجود مراکز متعدد حوزه دامپزشکی در استان ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار