ویژه برنامه های دهه فجر در شاهچراغ

معاون ارتباطات حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه یکصد برنامه متنوع در این آستان مقدس ویژه دهه مبارک فجر برپا می شود، گفت: برگزاری مراسم جشن ازدواج ۵۰۰ زوج و جشن تکلیف ۹ هزار دختر دانش آموز از جمله این برنامه هاست.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 29 January 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام احمد سلامی، معاون ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) امروز (10بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکصد برنامه متنوع در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) ویژه دهه مبارک فجر برپا می شود، گفت: سه نمایشگاه در صحن امام جواد (علیه السلام) برپا می شود.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ملی و بین المللی در روز 21 بهمن، افزود: واحد شهدای آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول از نمایش فیلم های انقلابی در سالن های کوثر و ولایت حرم مطهر خبر داد و یادآور شد: نقالی و پرده خوانی انقلاب از دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری جشن انقلاب و جشن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور میثم مطیعی، از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) خبر داد و تاکید کرد: برگزاری مراسم جشن ازدواج 500 زوج، جشن تکلیف 9 هزار دختر دانش آموز و حزب خوانی و اهدای ثواب آن به روح شهدا را از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر به اجرا می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار