مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه به "شهرام ناظری" و "حمیدرضا نعیمی" اهدا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اهدای نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه برای اولین بار به شوالیه آواز ایران استاد "شهرام ناظری" و استاد"حمیدرضا نعیمی" پیشکسوت هنر نمایش خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 22 January 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک، ابراهیم رحیمی زنگنه با اشاره به ضرورت تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر کرمانشاه گفت: پاسداشت این بزرگان که سرمایه این دیار هستند را وظیفه خود می دانیم و در این راستا از چندی پیش تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر این دیار را در دستور کار قرار داده ایم.

رحیمی زنگنه ا اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت تجلیل از استاد شهرام ناظری در اختتامیه جشنواره بین المللی اقوام، اظهار کرد: استاد ناظری از سرمایه‌های استان و چهره شناخته شده موسیقی در سطح بین‌الملل است که خدمات بسیاری در راه اعتلای موسیقی سنتی کشور انجام داده است

وی با بیان اینکه استاد ناظری جوایز و القاب ارزشمندی نظیر "شوالیه آواز" را کسب کرده، گفت: ما نیز بر آن شدیم به پاس این خدمات، برای اولین بار نشان "فرهنگ و هنر" کرمانشاه را به این استاد آواز اهدا کنیم.   

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: همزمان در این مراسم، نشان "فرهنگ و هنر" کرمانشاه به استاد حمید رضا نعیمی پیشکسوت عرصه هنر نمایش نیز اهدا می‌شود.

رحیمی زنگنه افزود: مراسم اهدای نشان فرهنگ و هنر کرمانشاه به این دو هنرمند برجسته کرمانشاهی همزمان در اختتامییه جشنواره بین المللی اقوام،سوم بهمن برگزار خواهد شد.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار