خرید 3500 تن مرکبات دورریز از باغداران آملی

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: تاکنون 3 هزار و 500 تن مرکبات دورریز از باغداران این شهرستان در قالب بسته حمایتی کمک بلاعوض دولت از باغداران خریداری شده است.
کد خبر: ۳۵۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 10 January 2017
 سیدحسین اسلامی در گفت‌‌وگو با سفیر هراز با بیان اینکه چندین اکیپ از کارشناسان مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان آمل در روزهای گذشته با سرکشی از باغ‌های منطقه، مرکبات دورریز باغداران را ارزیابی و با قیمت مصوب هر کیلو 350 تومان خریداری و سپس از چرخه مصرف خارج کردند، اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 500 تن مرکبات دورریز از باغداران این شهرستان در قالب بسته حمایتی کمک بلاعوض دولت از باغداران خریداری شده است.
 
وی با اشاره به اینکه خرید تضمینی مرکبات همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون 120 تن شامل 81 هزار و 527 کیلوگرم پرتقال درجه یک با قیمت تضمینی 8 هزار و 344 ریال، 38 هزار و 437 کیلوگرم پرتقال درجه 2 با قیمت 7 هزار و 300 ریال از باغداران شهرستان آمل خریداری شده است.
 
مدیر جهاد کشاورزی آمل تصریح کرد: باغداران می‌توانند با مراجعه به انبار مرکزی تعاون روستایی شهرستان آمل مرکبات خود را تحویل دهند.
 
این مسؤول به جذب و اختصاص بیش از 216 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید(بهین‌یاب) برای حمایت از واحدهای تولیدی نیمه فعال اشاره و خاطرنشان کرد: 352 متقاضی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام شدند که 139 نفر از این متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند.
 
اسلامی در پایان با بیان اینکه طرح‌های معرفی شده به بانک مربوط به واحدهای دامداری و مرغداری است، گفت: از 139 متقاضی معرفی شده به بانک عامل، 43 متقاضی تسهیلات رونق تولید را جذب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار