کرج به ترمینال جدید نیاز دارد

کد خبر: ۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 17 May 2015
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: مکاتبات صورت گرفته با شهرداری برای احداث ترمینالی جدید درکرج نتیجه‌بخش نبوده است.
قاسم باقری، درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون مصوب مجلس، شهرداری مسئول ساخت ترمینال درشهرهای مختلف هستند واین کار وظیفه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها نیست.
وی خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج با جمعیتی که درخود جای داده و روز به روز هم به آن اضافه می‌شود تنها یک ترمینال دارد که این امر به هیچ وجه مورد قبول نیست.
باقری افزود: این ترمینال نه از لحاظ زیرساختی و از لحاظ ویژگی‌های خدماتی و فنی توان رفع نیازهای مسافران البرزی را ندارد بنابراین احداث ترمینالی جدید باید در دستور کار ویژه مسئولان قرار بگیرد.
این مسئول ابراز کرد:تا کنون مکاتباتی از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با شهرداری برای احداث ترمینالی جدید در فضای مناسبی از شهرستان کرج شده ولی این مکاتبات و رایزنی‌ها رضایت‌بخش نبوده  ومنتج به نتیجه نشده است.
باقری اضافه کرد: تک ترمینالی بودن شهرستان کرج باعث شده مسافران برخی مناطق زحمت مراجعه به پایانه مسافربری را به خود ندهند و به صورت گذری سوار اتوبوس‌ها شوند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز گفت: بدون شک گذری سوار شدن مسافران علاوه براین که بر حجم ترافیک موجود در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان اضافه می‌کند، خطرساز نیز هست.
وی در پایان گفت: گذری سوار شدن مسافران احتمال وقوع تصادف و به خطرافتادن جان آنها را افرایش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار