۳۲۱۹ شغل در واحدهای تولیدی اردبیل تثبیت شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تثبیت سه هزار و ۲۱۹ شغل در واحدهای تولیدی استان در پی تزریق تسهیلات بانکی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 05 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل تصریح کرد: تاکنون ۱۰۴ طرح صنعتی در سامانه دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده و بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ مورد واحدهای تولیدی نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد است که با دریافت تسهیلات دو مورد به بهره‌برداری رسیده و هشت مورد در حال نصب ماشین‌آلات است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان متذکر شد: در عین حال که تزریق تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی راکد پیگیری می‌شود، به صورت مداوم بازرسی‌هایی نیز از واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

به گفته عاملی تاکنون از کل واحدهایی که تسهیلات دریافت کردند از ۶۴ واحد بازدید به عمل آمده که ۵۷ مورد تسهیلات را در محل خود هزینه کردند.

وی افزود: این رویداد موجب شده ۲۰ شغل جدید در واحدها به وجود آید و سه هزار و ۲۱۹ اشتغال تثبیت شود که به این معنی است که اگر واحد تولیدی دایر نمی‌شد این تعداد شغل از بین می‌رفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اتمام سال اضافه کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها در مهلت باقی‌مانده تسهیلات درخواستی واحدهای تولیدی را اعطا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار