جزئیات جدید از بازداشت طاهره ریاحی

کد خبر: ۳۵۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 31 December 2016
مهدی ریاحی برادر طاهری دبیر اجتماعی خبرگزاری برنا که چندی پیش بازداشت شده در گفتگو با خبرنگار عصرخبر گفت: خانواده ما یک خانواده شناخته شده و فرهنگی و معتقد به نظام و رهبری فرزانه انقلاب است و ما کاملا ملزم و وفادار به نظام اسلامی و قانون اساسی و رهبری فرزانه نظام هستیم و در منش ما حرکت بر اساس منویات مقام عظمای ولایت است و اینجانب قطعا می دانم که اگر خواهرم نقد یا خبری را بر اساس حرفه روزنامه نگاری خود مطرح کرده از این چهارچوب خارج نبوده است.

برادر طاهره ریاحی گفت: خواهرم به عنوان مطلع احضار شده و پیش از این هم سابقه هیچگونه بازداشتی ندارد.

ریاحی در پاسخ به سوال خبرنگار عصرخبر که پرسید، خانم ریاحی توسط کدام نهاد بازداشت شده است، گفت: طبق گفته های همکاران خواهرم در خبرگزاری برنا؛ خواهرم توسط وزارت اطلاعات احضار شده و پرونده وی در دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است و بازپرس پرونده بسیار مسلط و با برخورد حسنه اسلامی و بسیار مودب و خوش رو رفتار می کند و در حال بررسی موضوعات هستند.

ریاحی ادامه داد: رسانه های معاند که دستشان برای ملت ایران کاملا رو شده و نیت پلیدشان همواره مشخص بوده بهتر است بجای پرداختن به یک مسئله کوچک درون خانواده بازنگری بر رفتار خود داشته باشند تا بیش از این موجبات خرسندی استکبار جهانی و شرمساری خودشان را فراهم نکنند.
جزئیات جدید از بازداشت طاهره ریاحی
برادر طاهره ریاحی تاکید کرد: خواهر بنده هیچ گاه بازداشت نبوده و هیچ سابقه بازداشتی هم قبل از این نداشته و هم اکنون به عنوان مطلع احضار شده و همواره سعی در حرکت در مسیر درست را داشته و یقین دارم بررسی ها هم نتیجه ای جز این را نشان نخواهد داد.

مهدی ریاحی در پایان گفت: گلایه دوست برای ما شیرین تر از ابراز محبت منافقانه دشمن است.

گفتنی است وزارت اطلاعات دولت روحانی در چند سال گذشته تا کنون برخورد خاصی با اهالی رسانه نداشته و وزیر اطلاعات نیز ارتباط بسیار خوبی با مجموعه اهالی رسانه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار