چمن مصنوعی در بیت آباد بخش مرکزی خاش

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: با پیگیری های این اداره برای نخستین بار چمن مصنوعی روستایی خاش در بیت آباد بخش مرکزی این شهرستان نصب شد.
کد خبر: ۳۴۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 19 December 2016


عبدالغفور قلندرزهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیرساخت این زمین استاندارد در ابعاد 20 در 40 به همت دهیاری روستای بیت آباد بخش مرکزی ایجاد و تهیه و نصب چمن از سوی اداره ورزش و جوانان انجام شده است.
وی اظهار داشت: برای خریداری و نصب چمن مصنوعی در این روستا افزون بر 700 میلیون ریال هزینه از سوی این اداره پرداخت شده و در مجموع اعتبار هزینه شده برای خریداری و نصب چمن مصنوعی، انجام کارهای زیرسازی، نصب برج نوری و غیره که با همکاری دهیاری روستا صورت گرفته افزون بر 2 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار در سطح یک بخش در استان، 27 زمین ورزشی استاندارد با مشاوره اداره ورزش از سوی دهیاریهای بخش مرکزی خاش از محل اعتبارات عمرانی دهیاریها ایجاد و هم اینک آماده نصب چمن مصنوعی هستند.
قلندرزهی از تلاشها و پیگیری های دفتر امور روستایی استانداری، فرماندار خاش، بخشدار مرکزی و دهیاران این بخش برای اجرای زمین های ورزشی قدردانی کرد.
این مسئول ادامه داد: کار زیرسازی و اجرای پروژه مجموعه ورزشی شهدای گمنام شهر خاش با هزینه 12 میلیارد ریالی از امروز آغاز شده که این کار در کنار ساخت چند سرسرای ورزشی نیز از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم خاش است.
وی اظهار داشت: در سال 95 و سالهای فعالیت دولت تدبیر و امید برگزاری رقابت های مختلف فرهنگی و ورزشی به همت خانواده ها و مشارکت جوانان دختر و پسر و حمایتهای مسئولان رونق گرفت و ورزش خاش بر مدار توسعه واقع شد.
با توجه به اهمیت ورزش در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه های ورزشی در خاش اجرا می شود به طوری که اداره ورزش و جوانان این شهرستان توانسته 31 هیات در بخش مردان و زیر مجموعه آن و 9 هیات فعال در بخش بانوان را سازماندهی کند که هم اینک 23 هیات مردان فعال است.
قلندرزهی اظهار داشت: 246 نفر در قالب رئیس و نائب رئیس هیات، دبیر کمیته داوران، کمیته مربیان در بخش مردان و در بخش بانوان نیز 26 نفر مسئول امور بانوان و مربی، داور و غیره با اداره ورزش و جوانان خاش به طور افتخاری همکاری دارند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار