فروشنده مواد مخدر در بلهزار دستگیر شد

ماموران پليس اين متهم را در منطقه بلهزار حومه شهر ياسوج شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در حالي که اين فرد با خودروي پرايد خود در حال فروش مواد مخدر بود دستگير كردند كه در بازرسي از خودروي متهم مقدار يک کيلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف شد.
کد خبر: ۳۴۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 14 December 2016
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري يک فروشنده مواد مخدر و کشف بيش از يک کيلو گرم ترياک در منطقه بلهزار شهرستان بويراحمد خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی پليس، سرهنگ "سعيد بالش زر" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده شهري و روستايي و کسب خبري مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند،شناسايي و دستگيري اين فرد سابقه دار در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس اين متهم را در منطقه بلهزار حومه شهر ياسوج شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در حالي که اين فرد با خودروي پرايد خود در حال فروش مواد مخدر بود دستگير كردند كه در بازرسي از خودروي متهم مقدار يک کيلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ "بالش زر " ضمن تاکيد برهمکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، بر برخورد قاطع با توزيع کنندگان مواد مخدر تاكيد كرد .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع مواد مخدر را در اولين فرصت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار