مدیرگروه بیمه بانک کشاورزی کرمانشاه:

بیمه اراضی کشاورزی در کرمانشاه تا پایان آذرماه تمدید شد

مدیرگروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیمه محصولات کشاورزی در مناطق معتدل و سرد استان کرمانشاه تا پایان آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۳۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فرشاد صابری امروز اظهار داشت: امسال در استان کرمانشاه با تاخیر در بارش‌های پاییزی مواجه بودیم و تاکنون نیز باراش قابل توجهی در سطح استان رخ نداده است.

وی ادامه داد: با توجه به نامساعد بودن بارش‌های پاییزی برای جلوگیری از زیان خدمات کشاورزان، مسؤولان بیمه کشاورزان استان مهلت بیمه محصولات کشاورزی را تمدید کردند.

مدیرگروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس شواهد حاضر احتمال وقوع خسارت‌ها در زراعت به‌خصوص دیم پاییزه بالا رفته است، تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزان تنها ابزار حمایتی دولت در رابطه با خسارت‌های قطعی در بخش کشاورزی است، لذا کشاورزان حتما محصولات خود را بیمه کنند.

وی از تمدید مجدد مهلت بیمه محصولات کشاورزی، کشاورزان تا پایان آذر ماه خبر داد و افزود: زیرپوشش بیمه بردن اراضی زراعی مناطق سرد و معتدل استان همزمان با آغاز سال زراعی جدید یعنی از مهر‌ماه شروع شده و فعلا نیز ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 70 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیرپوشش بیمه کشاورزی رفته‌ است، از کشاورزان خواست در فرصتی که باقی‌مانده است نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار