فرهنگ، عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود اعتبارات فرهنگی گفت: فرهنگ، عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و باید دراین حوزه سرمایه گذاری مناسب صورت گیرد.
کد خبر: ۳۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 11 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته(20اردیبهشت) در آیین گشایش هفته فرهنگی شهرستان عجب شیر در مجتمع فرهنگی و هنری تبریز، ابراز داشت: عجب شیر سابقه تاریخی درخشانی دارد و در دوره قاجار بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: مناطق تاریخی و گردشگری مانند شیشوان، گل تپه و بندررحمانلو ازمکان های خوب برای معرفی هستند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از برگزارکنندگان هفته فرهنگی شهرستان ها در تبریز عنوان کرد: هنرمند در قالب هنر بسیاری از مسایل و مشکلات جامعه را به نرمی می تواند بیان کند.

دواتگری افزود: قابلیت و زیبایی هنر در قالب رشته های مختلف توانایی تاثیرگذاری آن را افزایش داده و باید هنر و فرهنگ گذشتگان را پاس داشته و این ذخایر را برای آیندگان حفظ کنیم.

وی با انتقاد از کمبود اعتبارات فرهنگی عنوان کرد: اقدامات فرهنگی باید تاثیرگذار و عملی باشد، در واقع فرهنگ، عامل پیشگیری ازآسیب های اجتماعی است و باید دراین حوزه سرمایه گذاری مناسب صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار