گاز co همچنان اجل جان مردم است

تابناک: مرگی که در ابتدا با علائمی از جمله سرگیجه و حالت خفگی و سردرد و غیره همراه است اما به دلیل عدم آگاهی مردم به علائم گازگرفتگی در دام آن افتاده و جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 05 December 2016
تابناک اصفهان: باز هم فصل سرما رسید و گاز منوکسید کربن اجل جان مردم شد و بیش از ده ها نفر را در روز به کام مرگ می‌کشاند.
 
هر روز آمارهای وحشتناکی از مسمومیت و مرگ زن، مرد و کودک بر اثر گاز منوکسید کربن از سوی ارگان‌های رسمی به گوش می‌رسد که بیشتر این اتفاق‌ها به دلیل فرهنگ غلط مردم در استفاده از وسایل گازسوز است.
 
در مواقعی بی اطلاعی و بیشتر مواقع به دلیل سهل انگاری و از سوی هم کم هزینه کردن باعث می‌شود که در نصب وسایل گاز سوز یا تعمیر این وسایل توسط کارشناسان مربوطه حادثه آفرین می‌شود و باعث مرگ بسیاری از مردم می‌شود.
 
مرگ خاموشی که با خفگی همراه است و در دل خانواده ها رخنه می‌کند.
 
مرگی که در ابتدا با علائمی از جمله سرگیجه و حالت خفگی و سردرد و غیره همراه است اما به دلیل عدم آگاهی مردم به علائم گازگرفتگی در دام آن افتاده و جان خود را از دست می‌دهند.
 
بستن تمام منافذ خانه به دلیل سرمای زیاد اولین اشتباهی که بیشتر خانواده ها مرتکب آن شده و راه خروجی برای انتشار گاز داخل خانه نمی دهند.
 
جان سالم به در بردن از این گاز سمی تنها به کمی دقت نیاز است که باید خانواده ها خود در این امر کوشا باشند و ارگان های مربوطه همچون آتش نشانی و اورژانس به منظور پیشگیری از این گونه حوادث اقدام به آموزش محله به محله کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار