مهاباد پیروز میدان جنگ نرم

مدیرکل جدید مرکز مهاباد معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶ 08 February 2015

به گزارش تابناک -  ارومیه ،مراسم تودیع و معارفه مدیریت کل صدا و سیمای مرکز مهاباد با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی و مسئولین استانی و شهرستانی در مهاباد برگزار شد.

معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی در خصوص اهمیت رسانه های محلی و استانی بویژه رسانه محلی مهاباد افزود: رسانه های محلی و استانی جلوه زیبایی از وحدت اسلامی و ملی برخاسته از دل فرهنگ های ناب ایران اسلامی هستند. در این بین عملکرد رسانه محلی در مهاباد بیش از همه موجب وحدت بیشتر و امید آفرینی در بین مردم ولایت مدار این منطقه شده است، که گسترش پوشش این رسانه برکات بیشتری برای مردم و نظام به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی مقدم در این مراسم با اشاره به اینکه اقوام مختلف در سایه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه با اتحادی مثال زدنی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند گفت: شبکه های استانی و محلی با پرداختن به فرهنگ بومی و گویش های محلی باعث تقویت ارزش های اسلامی و ملی هستند.

وی با تاکید بر فضای پاک حاکم بر 165 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی در ابعاد استانی، ملی و بین المللی اظهار داشت: در جنگ چهارم که جنگ رسانه ای است هجمه نابرابر 24 هزار شبکه رادیویی و تلویزیونی که عمدتا دنباله رو خط استکبار جهانی و صهیونیست هستند در مقابل اعتقاد الهی و اراده جوانان پرشور ایران اسلامی همچون همیشه ناکام خواهند ماند.

ماموستا سهرابی امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد رسانه محلی در مهاباد گفت: نشان دادن دستاوردهای نظام در کنار اعتقادات دینی و آیین های محلی موجب جلب رضایت مردم از این رسانه در منطقه است.

کتانی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم با یادآور شدن پیشرفت های بزرگ اقتصادی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تصریح کرد: رسانه محلی در بالابردن آگاهی و امیدآفرینی در بین مردم شهرستان موفق ظاهر شده است.

وی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه صدا وسیمای مرکز مهاباد از تلاشهای بی دریغ کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مهاباد کسب رتبه های اول ودوم در حوزه صدا وسیما در سطح کشور را نشانه پتانسیل وتوانایی وظرفیت بالای مرکز مهاباد دانست.

امان اللهی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز با تاکید بر افزایش ساعات پخش سیمای محلی از روزهای جمعه به ده ساعت در شبانه روز یادآور شد این امر مهم با همت شبانه روزی همکاران صدا و سیمای مرکز مهاباد حاصل و تقدیم مردم شریف این شهرستان شد.

قوی بنیه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز با اشاره به وحدت و همدلی میان کارکنان و مسئولان شهرستان در جهت ارتقاء کیفی برنامه های این مرکز اضافه کرد: مهاباد آیینه ای تمام نما از وحدت اسلامی و ملی است.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات آقای امان اللهی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز مهاباد، طی حکمی ازسوی ریاست سازمان صدا و سیما، آقای قوی بنیه به عنوان مدیر کل جدید این مرکز منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار