تمدید مجدد سرشماری 95، تا پایان روز چهارشنبه 3 آذر ماه

کد خبر: ۳۳۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مسئول روابط عمومی ستاد سرشماری استان یزد از تمدید مجدد مرحله حضوری سرشماری امسال تا پایان روز چهارشنبه سوم آذرماه خبر داد.

"محمدضیاء اولیا"  با بیان این که طبق آخرین آمار تاکنون کمتر از 12 درصد خانوارهای استان یزد در فهرست خانواره‌های غایب این دوره از سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار گرفتند، اظهار کرد: بر اساس مجوزهای اخذ شده از ستاد سرشماری کشور فرآیند جمع آوری اطلاعات خانوارهای غایب و همچنین ثبت اطلاعات نهایی به دست آمده در استان یزد تا پایان روز چهارشنبه سوم اذرماه مجدد تمدید شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت همراهی بیش از پیش مردم با مأموران آمارگیر گفت: ثبت اطلاعات خانوارهای غایب مرحله حضوری سرشماری و جمع بندی عملکرد خود در دو مرحله اینترنتی و حضوری از  از جمله وظایف تعیین شده برای مأموران آمارگیر در استان یزد است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خانوارها همچنین می‌توانند آدرس محل سکونت و نام مامور مراجعه کننده به منزل خود را به سامانه پیامکی 10006434 ارسال نمایند.

مسئول روابط عمومی ستاد سرشماری استان در ادامه خطاب به خانوارهای یزدی گفت: خانوارهایی‌ که کدخانوار غایب دریافت کردند، نسبت به ارسال اطلاعات خود به ستادهای شهرستانی اقدام نمایند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار