زمان سرشماری نفوس و مسکن تا پایان روز اول آذر تمدید شد

فرماندار کرمانشاه از تمدید زمان سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا پایان روز دوشنبه اول آذر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر روز شنبه اظهار کرد: طبق زمانبندی اولیه، پایان کار سرشماری نفوس و مسکن روز جمعه 28 آبان بود اما به مدت سه روز دیگر این زمان تمدید شد.
وی تمدید این مدت را به دلیل سرشماری خانوارهای غایب دانست و افزود: تا پایان روز چهارشنبه 26 آبان حدود 87 درصد از خانوارهای شهرستان کرمانشاه سرشماری شده بودند.
رنجبر همچنین از خانوارهای غایب و کسانی که تاکنون در سرشماری شرکت نکرده اند خواست تا در مهلت باقی مانده به صورت اینترنتی و یا تلفنی نسبت به انجام سرشماری خود اقدام کنند.
فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: ماموران سرشماری در هنگام مراجعه به در منازل و در صورتی که خانواری حضور نداشته است برگه مخصوصی را به در آن منزل چسبانده اند که در آن آدرس اینترنتی و شماره تماس برای شرکت در طرح آورده شده بود.
وی گفت: داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت جمعیتی کشور و استان و شهرستان می تواند به مسوولان برای برنامه ریزی و تصمیم گیری کمک کند به همین دلیل از عموم همشهریانی که تاکنون اطلاعات خود را در سامانه سرشماری وارد نکرده و یا به ماموران تحویل نداده اند می خواهیم که در فرصت باقیمانده این کار را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار