مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود:

خانواده هاي معظم شهدا پرچمدار دينداري و ولايت مداري در جامعه هستند .

صبح امروز جلسه ستاد شاهد با حضور مسئولین، اولياء و دانش آموزان فرزند شاهد و جانباز در محل دفتر رياست اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود برگزار گرديد .
کد خبر: ۳۳۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 18 November 2016

به گزارش تابناک، جلسه ستاد شاهد با حضور رئيس اداره آموزش و پرورش نوسود، رئيس بنياد شهيدشهرستان پاوه ، معاونت فرهنگي بنياد ، اولياء و دانش آموزان فرزند شاهد و جانباز در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود صبح امروز برگزارشد .

 منصور وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش با اشاره به رشادت ها و ايثارگريهاي شهداء در دوران دفاع مقدس و تقديم جان خود به انقلاب اسلامي بيان داشت كه آرامش و امنيت امروز ايران اسلامي حاصل خون شهداء عزيز است و پاسداري از خون مطهر شهداء انقلاب اسلامي و خدمت به فرزندان آنها در مدارس جزء وظيفه ماست .

وی نامگذاري روز 22 اسفند در تقويم جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز تكريم مادران و همسران شهدا و روز بزرگداشت شهدا مبارك و ميمون دانست تا ياد و خاطره شهدا براي هميشه در اذهان ما بماند .

رئيس اداره آموزش و پرورش نوسود خانوادهاي معظم شهدا را پرچمدار دينداري و ولايتمداري در جامعه دانست كه عمق ارادت خود را به نظام و ارزشهاي اسلامي با تقديم فرزندانشان نشان دادند و قدر داني از اين عزيزان را همواره وظيفه تمام اقشار جامعه بخصوص مسئولين عنوان كرد .

وهابي وضعيت آموزشي و تربيتي فرزندان شاهد و جانباز را در مدارس عالي ارزيابي كرد و توجه ويژه مديران و دبيران مدارس را در جهت ارتقاء هرچه بيشتر مسائل  آموزش و پرورش آنها را در مدارس خواستار شد. در ادامه لطفي رئيس بنياد شهيد  نيز مطالبي را پيرامون ضرورت توجه به تفاوت هاي فردي ، برگزاري كلاسهاي تقويتي ،  تقويت حس اعتماد به نفس آنان را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار