راه اندازی صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما کرمانشاه

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری راه اندازی صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی گفت: راه اندازی این خبرگزاری اتفاق مهمی در استان محسوب می شود و امیدواریم این مجموعه با دقت، صحت، امانتداری و رعایت بی طرفی به انتشار اخبار بپردازد.

وی برخورداری از نیروی انسانی  توانمند را یکی از پتانسیل های ارزشمند کرمانشاه دانست و گفت: هم اکنون بسیاری از مدیران کرمانشاهی در سطح اول مدیریت ارشد کشور و در قالب پست هایی همچون معاون رئیس جمهور، وزیر، معاون وزیر و یا مدیر مجموعه های بزرگ اقتصادی و مالی مشغول فعالیت هستند که این نشان از توانمندی های بالای نیروی انسانی کرمانشاهی دارد. 

این مدیر ارشد اقتصادی برخورداری از یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی را یکی دیگر از ویژگی های ممتاز کرمانشاه دانست و گفت: کرمانشاه از قدیم ایام در مسیر جاده ابریشم قرار داشته و راه مواصلاتی شرق به غرب از این ناحیه می گذشته است. همچنین سال ها افتخار دروازه ورود به عتبات عالیات را داشته است. 

وی افزود: کرمانشاه در زمینه تجارت و بازرگانی نیز از یک جایگاه ویژه تاریخی برخوردار بوده و دروازه تجاری غرب ایران محسوب می شده است. خوشبختانه کرمانشاه هنوز این جایگاه را حفظ کرده و با برخورداری از دو مرز رسمی و 5 بازارچه مرزی هم اکنون نیمی از صادرات کشور به عراق از طریق این استان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار