آسیب شناسی اجتماعی طلاب و خانواده های حوزویان

معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از برگزاری نشست هم افزایی و دانش افزایی معاونیت تهذیب مدارس علمیه این استان خبرداد.
کد خبر: ۳۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 09 May 2015

حجت الاسلام ارشاد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزار ی«حوزه»، با اشاره به برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، اظهارداشت: یکی از برنامه های که به صورت منظم و ماهانه در این حوزه برگزار می گردد، نشست هم اندیشی معاونان تهذیب مدارس علمیه است که تاکنون دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است.

وی افزود: دومین نشست از این سلسه نشست ها در سال جاری در شهرستان بناب و در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) برگزار گردید که در آن، همه معاونان تهذیب استان حضور داشته و از سخنان آیت الله بنابی بهره مند شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: در هر جلسه یکی از موضوعات روز مورد بررسی قرار می گیرد که جلسه گذشته با محوریت "آسیب شناسی اجتماعی طلاب و خانواده های حوزویان" برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف این جلسات گفت: مهم ترین دستاورد این جلسات تبادل اندیشه و تجارب بین معاونین تهذیب و هم چنین استفاده از نظرات اساتید در خصوص مسایل روز است .

این استاد حوزه آذربایجان غربی، برنامه های آینده این معاونت را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: جلسه بعدی هم اندیشی معاونین تهذیب استان خردادماه و با موضوع "برنامه های تابستانی" در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار