رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه مطرح کرد

اولویت تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده نظامی به اقتصادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در خصوص چگونگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، گفت: تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده نظامی به اقتصادی به عنوان اولویت نخست این استان پیشنهاد شده است.
کد خبر: ۳۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 15 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، سازمان بسیج سازندگی با همکاری معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پس از تشکیل تیم اندیشه ورزی اقتصاد مقاومتی و احصای نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی به این جمع‌بندی رسید که می‌تواند اقدامات مفید و مؤثری را در راستای تدابیر مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا در راستای اقتصاد مقاومتی به انجام رساند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در این راستا اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ذهنی ما در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شد، چگونگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای بسیجیان استان کرمانشاه بود.

منصور فتاحی ادامه داد: از این رو، موضوع «راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و تداوم اشتغال برای بسیجیان» به‌عنوان یک نیاز دانشی در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اندیشه‌ورزی در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح شد و با دستور سردار بهمن ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به‌عنوان یک مسئله تصویب و به کانون اندیشه‌ورزی ابلاغ شد.

این مسؤول افزود: کانون اندیشه‌ورزی نیز پس از تبیین مسئله و بیان اهمیت و ضرورت آن، موضوع را به سازمان بسیج سازندگی ابلاغ کرد تا مسئله در فرایند اندیشه‌ورزی قرار گیرد و با اخذ نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه، راهکارهای محقق کردن مسئله بررسی و اعلام‌نظر شود.

وی با بیان اینکه تیم اندیشه‌ورزی سازمان بسیج سازندگی استان با عنوان تیم اقتصاد مقاومتی موضوع را در دستور کار قرار داد، یادآور شد: پس از برگزاری جلسه‌های متعدد اندیشه‌ورزی با حضور متخصصان و کارشناسان با موضوعات، انتقال دانش و تجربه، تبیین اندیشه‌های ولایت، راهکار و پیشنهاداتی ارائه شد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در پایان گفت: تیم مذکور به این نتیجه رسید که علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله، همکاری و تعامل با ارگان‌های مربوطه، دریافت تسهیلات سهل‌الوصول از بانک‌ها و مؤسسات مالی، شناسایی ظرفیت‌های قابل ترمیم و بلااستفاده سپاه استان و تغییر کاربری آن‌ها از نظامی به اقتصادی به‌عنوان اولویت نخست پیشنهادات باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار