فرماندار قزوین:

تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین موجب حفظ منابع آبی می‌شود

فرماندار قزوین گفت: مجهز کردن 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سیستم‌های نوین آبیاری علاوه بر حفظ منابع آبی موجب صرفه‌جویی صحیح در استفاده و بهره‌مندی از منابع آبی این استان برای اراضی کشاورزی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 09 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی موسوی‌موینی در پنجمین جلسه ستاد شهرستانی توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصوبه‌های سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان است.

وی عنوان کرد: مجهز کردن 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سیستم‌های نوین آبیاری علاوه بر حفظ منابع آبی موجب صرفه‌جویی صحیح در استفاده و بهره‌مندی از منابع آبی این استان برای اراضی کشاورزی می‌شود.

فرماندار قزوین افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین مصوب و مشخص شده و در آینده نزدیک به این استان اعطا می‌شود.

موسوی‌موینی تصریح کرد: باید اقدامات لازم در زمینه اجرای طرح‌های نوین آبیاری به صورت تجمیعی انجام شود و همچنین فرهنگ‌سازی صحیح و کاربردی صورت گرفته و شرایط برای اجرای این طرح فراهم شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اهداف مشخص شده در راستای اجرای این طرح در اراضی کشاورزی باید محصولات تولید شده واحدهای تولیدکننده لوله و اتصالات مورد استفاده گیرد.

فرماندار قزوین یادآور شد: برای اجرای طرح‌های سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین سازمان همیاری شهرداری‌های این استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ضمن اعلام آمادگی، مشارکت و همکاری دارند که باید با همکاری، اقدامات لازم در این مسیر انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار