نقدی در شعر پیشمرگان کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شکست خوردن در تمامی توطئه‌ها در سه دهه گذشته و عظمت ملت ایران، دشمن را پای میز مذاکره کشانده است.
کد خبر: ۳۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 09 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار محمدرضا نقدی در جشنواره شعر و ادب پیشمرگان مسلمان کرد که در شهر کردنشین مهاباد در جنوب آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به نقش این نیروها در عرصه های مختلف انقلاب اظهار داشت: خانواده‌های این رزمندگان در روزهایی که سایر رزمنده‌ها خانواده هایشان در مناطق امن بودند اما همسران، فرزندان و خانواده پیشمرگان کرد در معرض تهدید بودند ولی با جان و دل به جبهه‌ها اعزام شدند و مبارزه کردند و این فداکاری پاداش الهی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره شعر و ادب پیشمرگان مسلمان کرد در شهر مهاباد پیام روشنی دارد و در واقع برگزاری این جشنواره افتخاری برای مردم مهاباد است چرا که ماموستاهای هژار و هیمن از افتخارات مردم منطقه و از چهره های مورد افتخار ملت ایران هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز عظمت ملت ایران تا بدانجا افزایش یافته که همه ابرقدرت‌های دنیا در یک سوی میز و ایران اسلامی به تنهای در دیگر سو می‌نشیند و روبروی هم مذاکره می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 اظهار داشت: روزگاری این قدرت‌ها در ایران، شاه را از دست داده و از ملت ایران شکست خوردند و بعدها به آموزش گروه‌های تروریستی و راه اندازی شبکه‌های تروریستی پرداخته و میدان را به آنها واگذار کردند تا بلکه ملت ایران را به زانو دربیاورند اما ملت ایران آنان را در این عرصه نیز شکست داد.

وی بمب گذاری، ترور شخصیت‌ها و ایجاد ناامنی در کشور را برای به زانو در آوردن ملت ایران از سوی دشمنان در همین راستا ارزیابی کرد و افزود: ملت ایران با همدلی مثال زدنی خود توانست در مقابل توطئه‌های فراوان دشمنان ایستادگی کند و در دوران دفاع مقدس نیز گروه 5+1 حامی اصلی و پشتیبان صدام ملعون بود اما ملت ایران در همان دوران نیز مردانه ایستادگی کرده و عزت نظام اسلامی را در آن دوران پر افتخار به شایستگی رقم زدند.

سردار نقدی با اشاره به پشت پرده های فتنه سال 88 و توطئه‌های دشمنان در آن دوره خاطرنشان کرد: ملت در آن دوره نیز با ایستادگی و حفظ وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری نشان داد که همیشه پیروز چنین میدانی بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمنان با مذاکره هشت ساله خود که فشرده و پی درپی بوده و در تاریخ مذاکرات بی‌سابقه است می‌خواستند به اهداف خود دست یابند، اما باید بدانیم که مشکل این گروه مذاکره کننده در واقع بحث هسته‌ای نبوده و نیست بلکه این مذاکرات و ارسال پیام رئیس جمهور آمریکا در نوروز، نشانه ترس استکبار جهانی از قدرت ملت ایران است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز ترس دشمن از رزمندگان یمن، عراق و سوریه که با الگو گرفتن از نظام اسلامی مبارزه می‌کنند موجب شده تا دشمن از حرکت قوای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان هراسان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار