جمع آوری متکدیان در دماوند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به اهمیت موضوع جمع‌آوری متکدیان از سطح شهرستان، با برگزاری جلسات مختلف و با حضور دستگاه‌هایی مانند شهرداری، دادستانی، بهزیستی و کمیته امداد، به بررسی پیرامون این موضوع پرداختیم.
کد خبر: ۳۲۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 06 November 2016
شاهرخ جهانشاهی با اشاره به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع جمع‌آوری متکدیان از سطح شهرستان، با برگزاری جلسات مختلف و با حضور دستگاه‌هایی مانند شهرداری، دادستانی، بهزیستی و کمیته امداد، به بررسی پیرامون این موضوع پرداختیم.
 
وی افزود: حضور این افراد که غالبا شامل اتباع بیگانه بودند، با نارضایتی شهروندان همراه بوده و این امر منجر به بررسی موضوع و انجام اقداماتی در راستای ساماندهی متکدیان گردید.

معاون سیاسی- انتظامی شهرستان دماوند، با اشاره به شناسایی کانون‌های فعالیت این افراد خاطر نشان کرد: متکدیان عمدتا در مکان‌های پر تردد و شلوغ مانند پمپ بنزین‌ها حضور پیدا کرده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌آوردند.

جهانشاهی ضمن ابراز خرسندی از امنیت موجود در شهرستان تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و با انجام بررسی‌های اولیه و شناسایی کانون‌های فعالیت متکدیان، با انجام طرحی ضربتی تعداد ۵۱ نفر از این افراد شناسایی شده و با حکم قضایی دستگیر شدند.

وی از تحویل متکدیان اتباع بیگانه به اردوگاه و اقدام برای بازگرداندن آن‌ها به کشورهایشان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان، همچنان پیگیر این موضوع بوده و در صورت مشاهده حضور متکدیان، اقدامات لازم جهت ساماندهی را انجام می‌دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به وجود کودکان کار به عنوان یکی از معضلات اجتماعی گفت: خوشبختانه بحث کودکان کار در میان اتباع ایرانی شهرستان دماوند وجود ندارد و کودکانی که در معابر حضور داشتند اتباع بیگانه بودند که اقدام به ساماندهی آن‌ها می‌نماییم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار