تدوین 22 برنامه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 22 برنامه در حوزه تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین شده است.
کد خبر: ۳۲۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 01 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، عین اله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه كميته پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و مصرف مواد که در سالن جلسات آموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های قبل طرح شناسایی رفتارهای پرخطر در کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه استان اجرا می گردد،
وی افزود: در سال تحصیلی جاری 96-95 ، علاوه بر طرح شناسايي رفتارهاي پرخطر در دانش آموزان متوسطه، طرح همياران پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و مسابقه كتابخواني پيشگيري از اعتياد با تمركز در مدرسه براي معلمان و مربیان نیز از دیگر برنامه های این حوزه می باشد که اجرا می گردد.
معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین تصریح کرد: طرح همیاران پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و مسابقه كتابخواني پيشگيري از اعتياد امسال برای اولین بار در استان اجرا می گردد.
صادقی بیان کرد: مسابقه كتابخواني پيشگيري از اعتياد با تمركز در مدرسه براي معلمان و مربیان به مناسبت هفته پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و اعتياد برگزار خواهد شد که اطلاعیه آن متعاقبا به مدارس ارسال می شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: امسال 22 برنامه در حوزه تربیت بدنی، بهداشت و سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین شده است که با کمک و مساعدت مسئولین و فرهنگیان در مدارس اجرایی خواهد شد.
گفتنی است بالغ بر 730 واحد آموزشی دوره متوسطه در استان فعال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار