معماری سنتی یزد در ساختمان‌سازی نوین لحاظ شود

کد خبر: ۳۲۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 29 October 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اینکه پویایی بافت تاریخی یزد زمینه افزایش امنیت و گردشگری را فراهم می‌کند، گفت: معماری سنتی در ساختمان‌سازی نوین لحاظ شود.

سیدمحمد میرمحمدی در ششمین آیین افتتاح رسمی 2334 واحد مسکن مهر در استان یزد اظهار داشت: از حدود 24 هزار مسکن مهری که در استان یزد مکان یابی صورت گرفته، بیش از 17 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 11 هزار واحد از این 17 هزار واحد در دولت یازدهم انجام شده، گفت: امروز 2334 واحد در شهرستانهای یزد، میبد، اردکان، مهریز و بافق به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار یزد به 2303 واحد باقی مانده اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ارتباط با این واحدها هم اقدامات لازم همانند قبل انجام شود و شاهد تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان یزد باشیم.

میرمحمدی به تکمیل خدمات مورد نیاز مسکن مهر تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که مردم ساکن در واحدهای مسکن مهر از خدمات لازم برای زندگی بهره‌مند باشند.

وی خاطرنشان کرد: این که امروز در بافت تاریخی یزد شاهد افتتاح مجتمع 31 واحدی هستیم، بسیار افتخارآمیز است و نشان دهنده این است که در این بافت هم می‌توان اقدامات قابل توجه و شایسته‌ای انجام داد.

استاندار یزد به توسعه بحث بوم گردی در استان یزد اشاره کرد و گفت: امروزه ما شاهد این هستیم که در بافت‌های تاریخی اقدامات قابل توجهی در استان یزد انجام شده که زمینه افزایش امنیت و آرامش این بافت را فراهم کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار