6 خانوار گیلانی؛ برنده جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی

کد خبر: ۳۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 16 October 2016
تابناک / معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان از برگزاری مرحله چهارم و پنجم قرعه‌کشی  جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و افزود: در این مراحل، مجموعا نام 6 خانوار از استان گیلان دیده می‌شود.

وحید طیفوری با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن 95 تا 28 مهر، اظهار کرد: تاکنون 19 درصد خانوارهای گیلانی در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

وی از برگزاری مرحله چهارم و پنجم قرعه‌کشی  جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و افزود: در این مراحل، مجموعا نام 6 خانوار از استان گیلان دیده می‌شود.

قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان ادامه داد: بر این اساس در مرحله چهارم ابراهيم هدايتی حسن‌كياده از رشت، گلباجی عزيزی‌مقدم نصيرمحله از احمدسرگوراب شفت و کامران حاجت‌پور از اسالم تالش و در مرحله پنجم علی نسيم‌دوست از پره‌سر رضوانشهر، وس‌بانو پرانداخ از رستم‌آباد جنوبی رودبار و سالار ميرزایی از اسالم  تالش برنده قرعه‌کشی جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی شدند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه سرشماری اینترنتی از طریق سامانه  www.sarshomari95.ir  انجام می‌شود، گفت: افزایش صحت و دقت و کاهش هزینه های سرشماری از مزایای سرشماری اینترنتی است که لازم است مردم در انجام آن مشارکت کامل داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار