اصحاب رسانه درباره مشکلات موادغذایی ابتدا نظر کارشناسان مربوطه را دریافت کرده و سپس اخبار را درج کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سلامت روانی جامعه در زمینه سلامت محصولات غذایی نباید خدشه دار شود.
کد خبر: ۳۱۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 15 October 2016
به گزارش تابناک کرمان "محمودرضا حیدری" در نشست خبری به مناسبت روز جهانی غذا گفت: لازم است اصحاب رسانه در مواجهه با مواردی درباره مشکلات موادغذایی ابتدا نظر کارشناسان مربوطه را دریافت کرده و سپس اخبار را درج کنند.
وی ادامه داد: معتقدیم باید تلاش شود که روند تولید و عرضه محصولات غذایی به گونه ای باشد که غذای سالم به دست مردم برسد و به طور کلی آنچه روی محصول درج می شود صحت داشته باشد. وی تاکید کرد: کارشناسان به صورت متناوب بر روند تولید تا عرضه محصولات غذایی نظارت دارند و در صورت مواجهه با محصول مغایر با استانداردهای موجود، آن محصول از سطح عرضه جمع آوری و با فرد خاطی نیز برخورد می شود.
حیدری اظهار کرد: مردم می توانند هر نوع آلودگی، غیراستاندارد بودن مواد غذایی و مواردی از این قبیل را با شماره پیامک 10003412105620 با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در میان بگذارند.
وی تصریح کرد: پزشکان همراه با تجویز دارو، مشاوره غذایی را نیز ارائه می کنند و در صدد ایجاد واحد مشاوره دارویی در یکی از داروخانه های کرمان به صورت پایلوت هستیم. ایشان افزود: در این رابطه میزان تاثیرات مشاوره غذایی در کاهش بیماری ها از مردم نظرخواهی می شود. وی عنوان کرد: برای مشخص شدن سلامت محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می توان شناسه روی محصولات را به 20008822 پیامک کرد تا از سلامت این محصولات اطمینان حاصل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار