مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

تبلیغات در زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه ضعیف است

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تبلیغات را در زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه ضعیف دانست و گفت: تبلیغات باید به‌روز و در فضای مجازی، سایت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی برای جذب توریست انجام شود.
کد خبر: ۳۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،جلیل بالایی امروز با بیان اینکه گردشگری استان روزهای امیدوارکننده‌ای را نوید می‌دهد، اظهار داشت: استان کرمانشاه هنوز نتوانسته متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که در حوزه جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، صنایع دستی، آداب و رسوم کهن دارد، گردشگران داخلی و خارجی جذب کند.

وی نامناسب بودن زیرساخت‌های اساسی و اصلی استان را با حوزه گردشگری از عوامل مهم در این زمینه دانست و گفت: تعداد هتل‌ها، رستوران‌ها، دفاتر خدمات مسافربری با نیروهای آموزش‌دیده، راه‌آهن، ایجاد امکانات تفریحی، خدمات مطلوب فرودگاهی، نبود موسسه‌های بازاریابی و گردشگری از جمله چالش‌های توسعه‌نیافته بخش گردشگری استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نقش تبلیغات را در زمینه جذب گردشگر بسیار مفید عنوان و بیان کرد: از جوانان علاقمند استان باید کمک بگیریم که به عنوان مبلغ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را تشریح کنند.

این مسؤول بر افزایش تبلیغات به روش روز و نوین تاکید کرد و افزود: تبلیغات در این زمینه ضعیف است و در کنار تبلیغات به روز باید نیازها و فرصت‌های پذیرایی و اقامت را نیز توسعه داد.

به گفته بالایی، توجه به توریسم روستایی، سهولت در صدور مجوز موسسات آموزشی در حوزه گردشگری، بازاریابی، تبلیغات در فضای مجازی و سایت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی، توجه به مقوله برند‌سازی صنایع دستی، تلاش برای هر چه بیشتر آثار تاریخی استان در عرصه جهانی و سوق دادن بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم می‌تواند در جذب توریست داخلی و خارجی به سوی استان کرمانشاه موثر باشد.

وی افزایش تعطیلات رسمی به دو روز در هفته را راهکار دیگری برای معرفی بخش گردشگری دانست و گفت: دو روز تعطیلی در پایان هفته در بحث اقتصاد گردشگری تاثیر بسزایی دارد، سفرها باید توزیع شود تنها مختص ایام و تعطیلات خاصی نباشد، لذا با توجه به تحولات زیاد و تاثیرگذار گردشگری در عرصه جهانی باید برنامه جامع گردشگری استان بازبینی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار