70 درصد عامل تصادفات انسانی است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: 70 درصد عامل تصادفات بی‌احتیاطی رانندگان و عوامل انسانی است.
کد خبر: ۳۰۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 09 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سردار حسین عبدی در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: در حوزه انتظامی به ویژه در ارتباط با موضوع مقابله با معضل سد معبر، دو مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری می‌توانند کمک حال هم باشند.

وی تصریح کرد: 70 درصد عامل تصادفات بی‌احتیاطی رانندگان و عوامل انسانی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: هر جا سد معبر باشد به یقین در آن نقطه بزه اجتماعی هم شکل می‌گیرد، بنابراین با جدیت و با انجام کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی به موقع می‌توان آثار این معضل را به حداقل رساند.

عبدی افزود: بحث سد معبر از لحاظ مقررات به عهده حوزه شهرداری بوده اما پیشگیری و مقابله با این معضل مشارکت اجتماعی و هم مشارکت دستگاه‌های اجرایی همچون پلیس را می‌طلبد.

وی بیان کرد: همچنین این معضل را می‌توان با مشارکت دادن عموم مردم مرتفع کرد و باید چنان اقدام کنیم تا اقدامات منجر به سد معبر زیبایی‌های شهر اردبیل را تحت تأثیر قرار ندهد.

عبدی اضافه کرد: در شش ماهه امسال حدود شش درصد در اردبیل شاهد کاهش جرایم هستیم که این میزان کاهش وقوع جرایم کیفری در این استان خوشایند است.

وی ادامه داد: در امر تصادفات 70 درصد عامل انسانی و 15 درصد جاده نقش دارد که در مابقی موارد می‌توان عوامل محیطی و جوی را نیز یادآور شد.

عبدی گفت: در تصادفات برون شهری استان اردبیل در شش ماهه امسال 11 درصد کاهش و در زمینه تصادفات درون شهری هم در شش ماهه امسال حدود هفت درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: در بحث مقابله با متکدیان هم متأسفانه در ایام محرم شاهد هستیم که گدایان وارداتی در سطح شهر جولان می‌دهند که برای مقابله با این معضل هم مشارکت عموم مردم لازم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار