مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

آزمایشگاه دارویی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

کرمانشاه- مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به زودی آزمایشگاه دارویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی می‌شود و منتظر مجوز هستیم.
کد خبر: ۳۰۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجید محمودی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر آزمایشگاه‌های شیمی، میکروبی، بافت شناسی، ابزار دقیق، سموم و فلزات سنگین در استان فعال است.

وی از راه اندازی آزمایشگاه دارو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: آزمایشگاه غذایی در استان فعال است اما بزودی آزمایشگاه دارویی راه اندازی می‌شود و منتظر مجوز هستیم.

محمودی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب غرب کشور است، گفت: همدان، کردستان و ایلام زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند.

وی همچنین بیان کرد: به مناسبت روز جهانی غذا در هفته پیشرو برنامه‌های سلامت محور این هفته با عناوین خاصی نامگذاری شده و در این راستا روز شنبه «غذا، آگاهی و سلامت»، یکشنبه «غذا، نظارت و سلامت»، دوشنبه «غذا، تحرک و سلامت»، سه شنبه «غذا، صنعت و سلامت»، چهارشنبه «غذا، آموزش و سلامت»، پنجشنبه «غذا و سفیران سلامت» و جمعه نیز «غذا، معنویت و سلامت» نامگذاری شده است.

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به وجود ۵۷ دانشگاه علوم پزشکی و یا دانشکده پزشکی در کشور اشاره کرد.

در این نشست رضاپور مسئول نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت ۲۴۰ داروخانه در استان کرمانشاه کفت: از این تعداد ۴۰ داروخانه شبانه روزی داریم.

وی گفت: مجوز تاسیس ۱۰ داروخانه در شهر کرمانشاه ایجاد شده و طی نیمه دوم سال نیز ۱۰ داروخانه دیگر در سطح شهرستان‌ها تاسیس می‌شود.

شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه نیز در این نشست اظهار داشت: امسال دو نیم میلیارد دلار ارزش تجهیزات پزشکی از مبادی قانونی استان داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار