معاون استاندار:

مدیران استان پای کار هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملکرد اکثر مدیران استانی و فرمانداران شهرستان های استان، حاکی از این است که اکثر شهرستان ها، از برنامه زمان بندی در سند تدبیر و توسعه، پیشتر هستند.
کد خبر: ۳۰۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 08 October 2016
به گزارش تابناک تبریز،سعید شبستری خیابانی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت:متاسفانه در گزارشات عملکرد ارائه شده، آنچنان که باید و شاید، این اقدامات ارزشمند، احساس نمی شود و انتظار داریم اصحاب رسانه و صاحبان جراید و مطبوعات، با حضور در این شهرستان ها، اقدام به تهیه گزارش و خبر کرده و مردم را از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم آگاه سارند.

 وی در همین راستا تصریح کرد: به عنوان مثال در بخش های کشاورزی، آبیاری تحت فشار و ... اقداماتی در استان انجام شده که با 34 سال گذشته قابل مقایسه است و در بعضی موارد، اقدامات انجام شده در سه سال اول دوره اول دولت تدبیر و امید، بیشتر از 35 سال گذشته است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ابراز کرد: به عنوان مثال در 24 سال گذشته از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، میزان اجرای آبیارث قطره ای در شهرستان بناب،  در حدود 100 هکتار بود که در سه سال اخیر به بیش از یک هزار هکتار رسیده است.

 به گفته شبستری، آمارهای این چنینی؛ حاکی از پای کار بودن تمامی مدیران دولت تدبیر و امید در استان است.به عنوان مثالی دیگر،  در برخی روستاهای شهرستان هشترود بعد از گذشت 37سال از انقلاب اسلامی؛  هنوز راه روستایی مناسب نداشتند که در این دولت صاحب راه روستایی مناسب و استاندارد شده اند./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار