دکتر نجفی در جمع ائمه‌جماعات شهرداری تبریز عنوان کرد؛

پخش اذان ظهر در سطح شهر، یک ضرورت فرهنگی است / برگزاری نماز جماعت در ۵۴ مجموعه شهرداری تبریز

شهردار تبریز، نقش ائمه جماعات را در تقویت مبانی ارزشی خدمتگزاری موثر خواند و افزود: برگزاری نماز جماعت در ۵۴ سازمان، منطقه و مجموعه شهرداری تبریز، نشانگر پیوند انگیزه‌های خدمتگزاری و اعتقادی است.
کد خبر: ۳۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 08 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، دکتر صادق نجفی در جمع ائمه جماعات شهرداری تبریز با بیان این‌که جلب خشنودی شهروندان و تکریم ارباب رجوع، هدف نهایی ماموریت‌ها و وظایف خدمتگزاری است، افزود: این مشی اعتقادی، نیازمند حاکم‌شدن محتوای اعتقادی در عموم بخش‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر این‌که طبق تعالیم دینی، خدمت صادقانه، مصداق واقعی عبادت است،  اضافه کرد: ائمه جماعات شهرداری تبریز، از ظرفیت‌های مهم فرهنگی در این مجموعه هستند که نقش مهمی در تقویت روحیه اعتقادی کارکنان و عوامل دارد.

 

شهردار تبریز،  از اقامه نماز جماعت اول‌وقت در ۵۴‌ سازمان، منطقه و مجموعه شهرداری تبریز خبر داد و  اضافه کرد: پخش اذان ظهر در پارک ها و فضاهای عمومی سطح شهر و برپایی نماز اول وقت جماعت در عموم بخش‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری، به عنوان یک ضرورت فرهنگی مطرح بوده و در القای فضای معنوی و مذهبی در فعالیت‌های اجرایی موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:  اعتلا و تکریم نماز اول وقت، به عنوان مهم‌ترین رکن مباحث دینی، باید به صورت ویژه در عموم بخش‌های اجرایی شهرداری پیگیری شود؛ خوشبختانه در این خصوص در سال‌های اخیر، شاهد مناسب‌سازی و زیباسازی نمازخانه‌ها در مجموعه‌های مختلف شهرداری و برپایی نمازهای باشکوه جماعت بوده‌ایم.

دکتر نجفی اظهار داشت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های مذهبی و اجرای ادعیه مهم مذهبی، تقویت روحیه مذهبی و همدلی عوامل اجرایی  را در پی خواهد داشت.

شهردار تبریز،  تاکید کرد: از ائمه جماعات شهرداری انتظار می‌رود در کنار ضرورت اقامه نماز اول وقت، اصول مهم خدمتگزاری در مفاهیم اسلامی را به کارکنان و مدیران گوشزد کنند؛ این رویکرد، در صورت برخورداری از محتوای کیفی و استمرار لازم، نقش موثری در حاکمیت فضای ارزشی و تکریم ارباب رجوع در محیط اداری خواهد داشت.

وی با تاکید بر این‌که احداث نمازخانه، بخش مهمی از زیرساخت‌های توسعه پارک‌های عمومی است، گفت: هم‌اکنون،۲۰۰ نقطه شهر از نمازخانه‌‌های عمومی بهره‌مند است. شهرداری تبریز علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مجموعه‌ داخلی، اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در این مراکز را نیز پیگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
جناب آقای دکتر نجفی پخش اذان با رعایت همسایگان محل عالی است پخش اذان با برنامه ریزی عالی است اگر شما ملاحظه کنید زمانی که چند نوع اذان پخش می شود جالب نیست باید برنامه ریزی شود هر روز یا یک صدای دل نشین و با رعایت حال همسایگان ظهر ها اذان پخش شود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار