مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مطالبات فرهنگیان استان پرداخت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پرداخت بخش مهمی از مطالبات فرهنگیان این استان همزمان با هفته معلم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 03 May 2015

به گزارش ایرنا ، صابر سپهری در نشستی با خبرنگاران استان افزود: مطالبات فرهنگیان استان در زمینه های فوت و ازدواج ، برگزاری امتحانات ، اضافه تدریس و پاداش بازنشستگی است که بخشی از آن از سال های گذشته پرداخت نشده است.

وی گفت: در مجموع حدود 600 میلیارد ریال بدهی داریم که اسناد و مدارک مورد نیاز در این زمینه جمع آوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: بودجه وزارت آموزش و پرورش ملی است و هر تصمیمی از جمله در زمینه پرداخت مطالبات در این وزارتخانه گرفته شده و با توجه به تعداد دانش آموزان در هر استان اجرا می شود.

او با اشاره به نامگذاری سال 1394 با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی بیان کرد: بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت مجموعه آموزش و پرورش است و برای سازندگی کشور راهی مناسب تر از توجه به الزامات تعلیمی و تربیتی نیست.

سپهری اضافه کرد: این مجموعه نقش بنیادی در پیشرفت سایر مجموعه ها داشته و ضعف و قدرت آن در سایر نهادهای اجتماعی تاثیر می گذارد و باید به این مجموعه و برنامه هایش به طور خاص توجه شود.

وی ادامه داد: اگر جامعه ای بخواهد زنده بماند باید به قشر معلم احترام بگذارد و از 12 تا 18اردیبهشت برنامه های متنوعی در این زمینه در 19 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

او دیدار فرهنگیان نمونه با مقام معظم رهبری ، تجلیل از 14 معلم نمونه استان ، افتتاح آزمایشگاه نانو در پژوهشگاه بابا صفری ، غبار روبی گلزار شهدای فرهنگی و دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی را از برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته معلم ذکر کرد.

او همچنین با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در مدارس دخترانه غیردولتی استان اظهار کرد: علی یوسفی خلفلو از شهرستان بیله سوار نیز روز 17 اردیبهشت به عنوان معلم نمونه کشوری از استان اردبیل در مراسمی با حضور رییس جمهوری تجلیل می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار