دانشگاه علمی کاربردی کشور 23 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است

کد خبر: ۳۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 28 September 2016


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی این توفیق را داشته که تاکنون 23 شهید مدافع حرم تقدیم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمود نریمانی با اشاره به اینکه شهدا در زمره جوانان شایسته، باتقوا و غیور کشور هستند، اظهار کرد: از دست دادن چنین افراد ارزشمندی جای تأسف دارد اما از سوی دیگر انتخاب راه حق و حقیقت و ادامه فرهنگ ایثار و شهادت مایه خرسندی است.

وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ثبات و امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس است از این رو ما همواره خود را مدیون این عزیزان می‌دانیم.

معاون وزیر علوم و فناوری اطلاعات در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه تعداد قطعی پذیرفته‌شدگان امسال این دانشگاه مشخص نیست، خاطرنشان کرد: تاکنون 190 هزار نفر در سامانه سنجش کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: دو روز دیگر نتایج کاردانی و هفته آینده اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی این دانشگاه مشخص می‌شوند، همچنین با پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از 110 هزار نفر پذیرش خواهیم داشت.

امید افزود: اکنون ظرفیت دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بیش از 800 هزار نفراست که تاکنون نزدیک به 500 هزار دانشجو جذب این دانشگاه شده است و 110 هزار نفر در 850 مرکز پذیرفته می‌‌شوند.

امید تأکید کرد: در مراسمی مدارک فارغ‌التحصیلی تمام 23 دانشجو شهید مدافع حرم اعطا می‌شود.

محمود نریمانی که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه حضور داشت، در تاریخ 10 مرداد ماه جاری در استان حمای سوریه بر اثر اصابت گلوله تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید نریمانی اهل روستای دوروان از توابع شهرستان کرج بود و از این شهید یک فرزند یک و نیم ساله به نام «محمدهادی» به یادگار مانده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار