راه روستایی در مانه و سملقان به بهره برداری رسید

همزمان با گرامی داشت نخستین روز از هفته دفاع مقدس، بهره برداری از راه روستایی در بخش مانه شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۹۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 21 September 2016
غلامرضا عوض زاده فرماندار مانه و سملقان در حاشیه بهره برداری از این راه روستایی به خبرنگاران اظهارکرد: برای ساخت راه روستایی کلاته عباس جوینی به طول یک کیلومتر سه میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: عمده ترین مشکل مردم این روستا آب شرب آشامیدنی و کشاورزی است که با اختصاص اعتبار در جلسه کمیته برنامه ریزی درصدد برطرف شدن مشکلات هستیم.
وی با اشاره به این مطلب که در بخش سملقان برداشت بیش از حد آب ممنوع است گفت: یکی دیگر از مشکلات این بخش کمبود آب کشاورزی است که کشاورزان می توانند با روی آوردن به کشاورزی نوین مشکلات را به حداقل برسانند.
نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه وسملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس نیز در جمع مردم بخش سملقان با بیان این مطلب که یک شبه نمی توان مشکلات را حل کرد افزود: مشکلات اصلی را در اولویت قرار داده ایم که انشالله با رفع مشکلات اصلی، مشکلات بعدی نیز حل خواهد شد.
علی قربانی در باره مردم روستای قلعه خان اظهار کرد: هدف ما برخورد با صداقت با مردم است و جز این هدف دیگری نداریم چرا که قبل از انتخابات قول داده ایم و الان وقت آن رسیده است که به قول های خودمان جامعه عمل بپوشانیم.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار