شرایط تکریم سالگرد شهید همدانی مهیا شود

باید تمام شرایط برای تکریم و تعظیم نخستین سالگرد شهید سردار همدانی آماده و مهیا شود.
کد خبر: ۲۹۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 20 September 2016
فرماندار همدان گفت: باید تمام شرایط برای تکریم و تعظیم نخستین سالگرد شهید سردار همدانی آماده و مهیا شود.

به گزارش ایسنا، علی تعالی در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین سالگرد شهید سردار همدانی، با بیان اینکه تکریم و تعظیم سالگرد این شهید بزرگوار تنها گوشه‌ای از زحمات او را جبران می‌کند، اظهار کرد: سردار همدانی افتخار کشور و نظام شیعی ماست که در دفاع مقدس یکی از آرزوهایش پیوستن به مقام شامخ شهادت بود.

وی افزود: این سعادت نصیب سردار همدانی شد اما از دست دادن این شهید بزرگوار غم بزرگی در دل‌های ما کاشت و منجر به تأسف ما شد.

وی تصریح کرد: در معرفی شهید سردار همدانی به نسل جوان باید تلاش‌های زیادی انجام دهیم و از این فرصت به نحو احسن بهره گیریم.

فرماندار همدان با بیان اینکه برنامه اصلی سالگرد شهادت شهید همدانی در حسینه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود، تصریح کرد: درباره تعیین کیفیت برنامه‌های مراسم جلسه‌ای را با سپاه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 9 تا 11 روز پنجشنبه، 15 مهرماه در حسینه امام خمینی(ره)  برگزار خواهد شد و تنظیم برنامه‌هایی نظیر تواشیح، سرود، موزیک و نصب جایگاه بر عهده سپاه انصارالحسین(ع) است.

تعالی با بیان اینکه اگر در حسینه صندلی چیده نشود بهتر است، تصریح کرد: در صورت لزوم چیدن صندلی، آموزش و پرورش مسئولیت تهیه صندلی‌ها را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ وقت آرامشی که در استان حاکم است نباید موجب غفلت ما شود، اظهار کرد: تدابیر ترافیکی و امنیتی این مراسم به نحو احسن انجام خواهد شد به طوریکه باید هوشیاری خود را افزایش دهیم و کنترل و نظارت دقیقی به عمل آوریم.

تعالی با اشاره به اینکه بخش دیگری از مراسم در گلزار شهدا برگزار خواهد شد، تأکید کرد: اصناف، شورای شهر و شهرداری نیز در تهیه تاج‌های گل همکاری داشته و قبول مسئولیت کرده‌اند.

وی از صداوسیمای مرکز همدان درخواست کرد: تیزرهای اطلاع‌رسانی و زیرنویس اعلام برنامه‌ها و محل برگزاری مراسم سالگرد شهید سردار همدانی را به نحو مطلوب انجام دهد.

فرماندار همدان از مسئولان دانشگاه‌ها خواست با ترکیبی از دانشجویان و اساتید در این مراسم حضور یابند و از سازمان تبلیغات اسلامی خواستار حضور روحانیون در مراسم را هماهنگ کنند و از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد یک دستگاه آمبولانس را به محل برگزاری مراسم بیاورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به پاس فداکاری‌های سروران در هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد که در رأس آن برنامه رژه که تمام اقتدار ما را به رخ ملت‌های داخلی و خارجی خواهد کشید، برگزار می‌شود.

تعالی با تبریک عید غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان به مردم، اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر 400 نفر از استان همدان به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند که البته این برنامه با توجه به تعریف و تمجیدی که مقام عظمای ولایت در مراسم تشییع پیکر شهیدسردار همدانی از مردم همدان کردند، این سهیمه دیدار کسب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار