مدیرکل مدیریت بحران نسبت به آلودگی هوای قزوین اخطار داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هوای قزوین به علت وجود ریزگردها از عصر روز گذشته /شنبه/ آلوده و از امروز نیز به تدریج این آلودگی از استان خارج می شود.
کد خبر: ۲۹۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، رضا گروسی با بیان این مطلب افزود: در پی قرار گرفتن وضعیت آلودگی هوای قزوین، شرایط ناسالمی به دلیل وجود ریزگردها ایجاد شده که گروه های حساس از جمله افراد مسن و بیماران قلبی ضمن استفاده از ماسک، از حضور و فعالیت های غیرضروری در فضاهای آزاد خودداری کنند.
وی ادامه داد: به افراد توصیه می شود در صورت حضور در هوای آزاد، این زمان را به حداقل ممکن کاهش داده و از باز نگاه داشتن درب و پنجره های محل کار و منزل خود نیز خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: از گروه های سنی حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی و ریوی و سالمندان درخواست می شود امروز /یکشنبه/ از تردد غیرضروری در فضای باز پرهیز و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.
گروسی در ادامه، ضمن درخواست از خانواده ها جهت استفاده از مایعات، لبنیات، میوه ها و سبزیجات تازه به ورزشکاران نیز توصیه کرد تا از انجام فعالیت های شدید ورزشی اجتناب کنند.
لازم به ذکر است از امروز با توجه به پیش بینی هواشناسی استان به دلیل وزش باد، از شدت آلودگی هوای استان قزوین کاسته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار