پیروزی گلساپوش و شکست برسام در پله‌ي بیست و دوم لیگ برتر

کد خبر: ۲۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 13 September 2016
به گزارش تابناک یزد،هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حالي برگزار شد كه تیم گلساپوش یزد مقابل تیم خزر رودسر به پیروزی رسید و تیم برسام اردکان مغلوب پدیده کاسپین شد.
 هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم مقاومت گلساپوش یزد در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم خزر رودسر رفت که این دیدار در زمان قانونی با تساوی چهار بر چهار به پایان رفت تا ضیافت پنالتی‌ها، برنده این دیدار را مشخص کند .

در ضربات پنالتی، یزدی‌ها بهتر از میزبان بودند و در مجموع با نتیجه هفت بر شش به پیروزی دست پیدا کردند تا جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی، تثبیت کنند.

تیم برسام اردکان دیگر نماینده استان در این مسابقات در ساری میهمان تیم پدیده کاسپین بود كه در این دیدار، یاران افشین امیدی در یک بازی منسجم و حساب شده برسام اردکان سخت‌کوش را با نتیجه پرگل هفت بر دو شکست دادند تا یک پله در جدول صعود كنند.

البته در این بازی نباید از بازی هماهنگ و حساب ‌شده جوانان پدیده کاسپین ساری و شم گلزنی "مهدی خانپور" که در این دیدار هت‌تریک كرد به راحتی گذشت، ساروی‌ها در روزی که کم اشتباه بودند به بردی خانگی دست پیدا کردند.

در ديگر بازي‌هاي اين هفته شهرداری تبریز در وقت‌هاي اضافه پنج بر چهار ملوان بندرگز را شكست داد، موج گناوه سه بر يك نماينده‌ي آبادان را مغلوب خود كرد، ياران مباركه چهاز بر يك مغلوب مقاومت تیران شد و دریانوردان پارس جنوبی نيز به دليل عدم حضور لسمان مروارید خزر به نتيجه سه بر صفر به نفع پارس جنوبي پايان يافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار