البرز میزبان جشنواره تئاتر فجر نخواهد بود

کد خبر: ۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 19 January 2015
معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: امسال این استان میزبان جشنواره تئاتر فجر نخواهد بود.
ابراهیم شریفی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام‌الله مبارک فجر و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری ملی و بین‌المللی در این دوره، اداره ارشاد استان البرز نیز تلاش کرد تا همچون سال‌های گذشته میزبان این رویدادهای مهم فرهنگی باشد.
معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: در سال‌های قبل نیز این اتفاق مهم در استان البرز صورت می‌گرفت و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از جشنواره‌های فجر داشتند.
این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که امسال البرز میزبان جشنواره تئاتر فجر نخواهد بود، گفت: متاسفانه یک دستورالعمل سراسری و کشوری برای جشنواره فوق صادر شده و هیچ استانی میزبان جشنواره تئاتر فجر نیست.
شریفی ادامه داد: این موضوع مختص استان البرز نبوده و دیگر استان‌ها نیز نمی‌توانند میزبان جشنواره فوق باشند.
به گزارش فارس وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه سرنوشت میزبانی جشنواره استانی فیلم فجر چه شد، نیز گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم تعدادی از فیلم‌های جشنواره را همچون گذشته در استان البرز نیز اکران کنیم.
معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یادآور شد: البته این امر هنوز قطعی نشده و در صورت اتخاذ نتیجه نهایی، به مردم اعلام می‌شود.
شریفی اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده، امسال استان البرز میزبان بخش استان‌های جشنواره‌های مهم و معتبر موسیقی فجر و هنرهای تجسمی فجر بوده و هنرمندان می‌توانند از این آثار در استان البرز بازدید کنند.
این مسئول تصریح کرد: تلاش اداره کل ارشاد البرز این بود که بتواند با میزبانی جشنواره تئاتر فجر در بخش استانی، به خواست هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و مردم البرز پاسخ مثبت دهیم که متاسفانه این مهم محقق نشد.
شریفی در پایان اذعان داشت: امیدوارم میزبانی جشنواره‌های دیگر بتواند این نیاز را برآورده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار