جمع‌آوری وصایای شهدای ورزشکار البرز

کد خبر: ۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 29 April 2015
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جمع‌آوری اطلاعات و وصایای شهدای ورزشی استان البرز در دستور کار است.
به گزارش تسنیم رضا گل‌محمدی در جلسه کنگره سرداران و شهدای استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه کرج با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز برگزار شد، اظهار داشت: در راستای راه‌اندازی و احداث ورزشگاه 6 هزار نفره اقدمات جدی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه کنگره شهدای باید در یک فضای مناسب برگزار شود چرا که سوله‌های کوچک در شان برگزاری این مراسم مهم نیست، افزود: در بسیاری از استان‌های کشور این کنگره در ورزشگاه و مجموعه‌های 6 الی 12 هزار نفره برگزار شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز در نطر داریم روند احداث ورزشگاه 6 هزار نفره تسریع شود تا از این مکان برای برگزاری کنگره شهدای البرز استفاده کرد، خاطرنشان کرد: 10 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.
گل‌محمدی با بیان اینکه این سالن و ورزشگاه بزرگ در دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود، تصریح کرد: جمع‌آوری اطلاعات و وصایای شهدای ورزشی استان البرز در دستور کار است.
همچنین معاون اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز نقش بی‌بدیلی در 8 سال دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز در مدارس دارای بیش از 5 شهید استان البرز برگزار می‌شود.
یوسف دانشور تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان تبیین شود، گفت: درنظر داریم کتاب شهدای فرهنگیان تالیف و به چاپ برسد.
وی با بیان اینکه بحث شهید پژوهشی در دستور کار آموزش و پرورش است، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به  دانش ‌آموزان آموزش داده شود تا به درستی به دست نسل آینده برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار