به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین صورت می‌گیرد

برگزاری نشست تخصصی «کتابخوان هنر» در قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری نشست تخصصی «کتابخوان هنر» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نشست تخصصی «کتابخوان هنر» با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته استان قزوین در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب میراثی ماندگار، پدیده‌ای شکوهمند، با ارزش و عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه زندگانی بشر است، عنوان کرد: فرهنگ و باورهای دینی مردم در قالب آیین مقدس اسلام مبتنی بر ارزش، بینش، دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اشاره به ارزش و اهمیت کتاب افزود: خداوند منان معجزه ابدی و محبوب‌ترین فرستاده‌ خود را یک کتاب قرار داده که این کتاب همان قرآن کریم سرآمد همه کتاب‌های جهان است.

رمضانی تصریح کرد: همچنین پیشینه فرهنگی مردم جامعه در عصر شکوفایی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان ایرانی در پدید آوردن آثار ارزشمند و جهانی ناظر بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در همین راستا نشست تخصصی کتابخوان هنر به منظور معرفی و به‌ اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین یادآور شد: این نشست روز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه سال جاری ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات مولانا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در خیابان نادری، میدان میرعماد این استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار