رئیس هیات اسکیت مازندران خبر داد

اسکیت‌سوار مازندرانی در تیم ملی

رئیس هیات اسکیت مازندران، گفت: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت زنان ایران که روزگذشته در آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران برگزار شد، شمیم رزاقی با کسب بهترین رکورد، به عضویت تیم ملی ایران درآمد.
کد خبر: ۲۸۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 31 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از عصرساري، حسین خیری‌نیا عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت زنان ایران که روزگذشته در آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران برگزار شد، شمیم رزاقی با کسب بهترین رکورد، به عضویت تیم ملی ایران درآمد.
 
وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت بانوان کشور، اظهار کرد: رزاقی در این مسابقات تنها اسکیت سواری بود که در رده سنی نوجوانان و به تشخیص مربیان استان، در یک رده بالاتر در رده جوانان شرکت کرد و خوشبختانه عملکرد قابل قبولی نیز از خود برجای گذاشت.
 
رئیس هیات اسکیت مازندران با اشاره به آمادگی بالای رزاقی، خاطرنشان کرد: این اسکیت‌سوار مازندرانی به همراه چهار ملی‌پوش رده سنی جوانان به مسابقات آسیایی چین اعزام می‌شود.
 
خیری‌نیا با اعلام اینکه بازی‌های آسیایی از دوم تا دوازدهم آبان در چین برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از دوهزار ورزشکار مازندرانی در رشته ورزشی اسکیت سازماندهی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار