مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

افتتاح پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان آق قلا با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال

زمانی نژاد تصریح کرد: در هفته دولت امسال فاز دوم پروژه ۱۳۸ واحدی مسکن مهر نگین شهر به تعداد ۸۰ واحد با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 31 August 2016
در مراسم باشکوهی پروژه های بنیاد مسکن در سطح شهرستان آق قلا با حضور مهندس زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قریشی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم که در فضایی صمیمی و با شکوه برگزار گردید، مهندس زمانی نژاد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به دولتمردان خدمتگذار، فعالیتهای بنیاد مسکن در سطح استان را تشریح نمودند.

مهندس زمانی نژاد ابراز داشتند: بنیاد مسکن استان تا کنون برای ۹۴۲ روستای استان طرح هادی تهیه نموده است که این طرح به منزله شناسنامه برای روستاهاست . ایشان گفتند: در ۴۷۰ روستای استان اجرای طرح هادی شروع شده و تا کنون در ۱۴۴ روستای استان این طرح به بهره برداری رسیده و در هفته دولت امسال نیز تعداد ۳۸ طرح با ۱۳۶ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال به بهره برداری میرسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای استان، از صدور ۸۹ هزار و ۳۴۱ جلد سند مالکیت روستایی و هزار و ۸۶۹ جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر دادند.

ایشان همچنین با اشاره به احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گفتند: بنیاد مسکن تا کنون ۸۵۸۱ واحد مسکن مهر احداث نموده که از این تعداد ۷۷۰۳ واحد آن به بهره برداری رسیده و ۱۹۷۷ واحد مسکن شهری ساخته شده که ۱۴۹۶ واحد آن به بره برداری رسیده است.

زمانی نژاد تصریح کرد: در هفته دولت امسال فاز دوم پروژه ۱۳۸ واحدی مسکن مهر نگین شهر به تعداد ۸۰ واحد با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و علاوه بر آن تعداد ۸۸۵ واحد مسکن روستایی نیز با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آقای خسروی، مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای گرگان و آق قلا نیز در آئین افتتاح پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان آق قلا ابراز داشتند: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح هادی روستایی در روستاهای پیرواش سفلی، چن سولی، تازه آباد، کرد و شفتالوباغ، قزلی، اونق یلقی علیا، دوگونچی، صحنه سفلی، بهلکه شیخ موسی، گوگ تپه و گری دوجی با بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و تا یک ماه آینده نیز طرح هادی روستاهای قرنجیک پورامان، آقدکش، دلیجه، عطاآباد، بدراق ملا و بهلکه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای گرگان و آق قلا همچنین ضمن تشکر از دهیاری و اهالی خوب و باصفای روستای گری دوجی که میزبانی مراسم افتتاح پروژه های بنیاد را برعهده گرفتند ابراز داشتند: تهیه ۱۵۰۰ متر طرح اجرایی ، ۲۶۶۰ متر جدول گذاری، ۱۵۰۰ متر جابجایی شبکه برق روستا، ۱۸۰۰۰ متر مربع عملیات خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت با اعتبار ۶۴۵۹ میلیون ریال از اهم فعالیتهای بنیاد مسکن در این روستا می باشد که با موافقت مدیرکل محترم ۲۵۰۰ متر مربع محوطه سازی نیز در این روستا اجرا خواهد شد.

ایشان همچنین از بهره برداری از ۱۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۲۲۵۰ میلیون ریال در هفته دولت در شهرستان آق قلا خبر دادند.

آقای هیوه چی، فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این مراسم از خدمات موثر بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

اجرای مراسم ذکر خنجر، اجرای موسیقی سنتی ترکمنی، اجرای سرودهای ملی و … از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار