اشتغال مهمترین اقدام برای بهبودیافتگان ازاعتیاداست

فرماندار ملکشاهی گفت:مهمترین اقدام حمایتی برای افراد رها یافته از دام اعتیاد ایجاد کسب و کار و درآمد زایی مطمئن و پایدار است.
کد خبر: ۲۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 16 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: اعتیاد بعنوان یک تهدید اجتماعی، خسارت جبران ناپذیری در حوزه های امینتی، اقتصادی، سیاسی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی کشور وارد می کند.

وی با بیان اینکه براساس بررسی های انجام شده 70 درصد سرقت ها توسط معتادان انجام می شود، افزود: اعتیاد بدنبال خود ناامنی، مشکلات اجتماعی و خانوادگی می آورد لذا برای نجات انسان های گرفتار باید همه وارد عمل شوند.

موسوی تاکید کرد: فرد معتاد، بیماری است که پس از بهبود کامل نباید به حال خود رها شود بلکه باید از او حمایت کرد و با فراهم کردن فرصت های شغلی از بازگشت مجددش به مصرف مواد مخدر جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: مهمترین اقدام حمایتی برای افراد رها یافته از دام اعتیاد ایجاد کسب و کار و درآمد زایی مطمئن و پایدار است.

فرماندار ملکشاهی اضافه کرد: در سال جاری 18 نفر از افراد رها یافته برای ایجاد اشتغال و دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به بانک های شهرستان معرفی شده اند. 

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملکشاهی گفت: همه دستگاه های عضو شورا باید با تعامل و همکاری در جهت پیشگیری و همچنین کمک به افراد بهبود یافته تلاش کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار