سرپرست شرکت غله کرمانشاه:

۷۱۷ هزار تن گندم در کرمانشاه خریداری شد

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ۷۱۷ هزار تن گندم توسط شرکت غله و مراکز خرید مباشران از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شد.
کد خبر: ۲۷۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 11 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حمید بساطی  با اشاره به خرید حدود 717 هزار تن گندم در استان کرمانشاه اظهار داشت: از این مقدار محصول حدود 570 هزارو 374 تن گندم توسط شرکت غله و مقدار 146 هزار و 301 تن گندم نیز توسط مراکز خرید مباشرین از کشاورزان خریداری شده است.
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون 716 هزار و 676 تن گندم در استان کرمانشاه به ارزش ریالی 9000 میلیارد ریال تحویل مراکز خرید دولتی و مباشرین استان شده است.
وی با اشاره به اینکه بهای کل گندم‌های تحویلی به مراکز خرید حدود 900 میلیارد تومان است، افزود: تاکنون مبلغ 158 میلیارد و 370 میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده است و مابقی مطالبات نیز با تأمین اعتبارات لازم در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
بساطی با بیان اینکه سال گذشته در همین مقطع زمانی حدود 436 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید شده بود اظهار کرد: در فصل خرید امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 281 هزار تن گندم  بالغ بر 60 درصد بیشتر از کشاورزان خریداری شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار