علت جاماندن از ثبت‌نام بن کتاب اعلام شد

مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به روند ثبت نام بن الکترونیکی دانشجویی اشاره کرد و گفت: براساس سهمیه های درنظر گرفته شده، سقف سهیمه استان تهران در روزهای گذشته تکمیل شد.
کد خبر: ۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 25 April 2015
حسین صفری افزود: با اعتبارات در نظر گرفته شده، سهمیه هایی برای بن دانشجویی در سراسر کشور اختصاص داده شد و پس از فراخوان اعلامی برمبنای سهمیه بندی استانها به هر استان سقف سهمیه ای در نظر گرفته شده و دانشجویان هر استان نیز براساس شرایط وارد سایت شده و ثبت نام انجام داده اند.

وی با بیان اینکه به جز تهران و چند استان که سهمیه آن تکمیل شده، ثبت نام در دیگر استانها و شهرستاهای کشور برای تحویل بن الکترونیک کتاب همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، براساس فراخوان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجویان و طلاب متقاضی دریافت بن کارت های الکترونیک خرید کتاب، از 25 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه باید اقدام کنند.



** اعتبار بن دانشجویی تا پایان نمایشگاه

مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه با بیان اینکه بن های تحویلی دارای تخفیف خرید است، گفت: اعتبار بن های الکترونیک کتاب فقط در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب (16تا 26 اردیبهشت ماه 94) است و بعد از این تاریخ فاقد اعتبار خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار