شبکه‌های آبرسانی شهرستان گالیکش فرسوده است

فرماندار گالیکش: متأسفانه در شهرستان گالیکش به زیرساخت‌های شهرستان توجه‌ای نشده و شبکه‌های آبرسانی این شهرستان فرسوده است.
کد خبر: ۲۷۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 03 August 2016
حسن خسروی ظهر دیروز جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: با توجه به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در آذرماه سال جاری، هفته آینده جلسه‌ای برگزار و اعضای کمیته اجلاسیه شهرستان گالیکش عملکرد خود را تا کنون ارائه دهند.
وی افزود: هر چه برای شهدا کار کنیم باز هم مدیون و بدهکار آنان هستیم و آن‌چه در مقام و شأن شهدا است هنوز انجام نگرفته است.
فرماندار گالیکش با اشاره به مذاکرات و اتفاقات جدید ادامه داد: این‌که توانستیم در مدت 6 ماه، فروش و صادرات نفت را به شرایط قبل تحریم برگردانیم کار بسیار بزرگی است و با این‌که قیمت نفت پایین است اما امیدواریم کاستی‌ها هرچه زودتر برطرف شده و مردان به وضعیت بهتری دست یابند.
خسروی اظهار داشت: متأسفانه در سالانه گذشته به زیرساخت‌های شهرستان توجه نشده و در حال حاضر شبکه‌های آبرسانی ما فرسوده است و در حال تلاش برای بهبود وضعیت موجود هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش گفت: بیش از 80 درصد از جمعیت شهرستان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر بخش کشاورزی هستند و 29 هزار هکتار از اراضی شهرستان زراعی و 5 هزار نفر نیز بهره‌بردار این بخش هستند.
حبیب زارع افزود: در بحث نقدینگی، توسعه مکانیزاسیون سرمایه در گردش مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه برطرف شده و مشکل ما در حال حاضر ضریب و شاخص شهرستان است که ما را در تخصیص اعتبارات با مشکلاتی مواجه کرده است.
وی ادامه داد: مشکلات مهم شهرستان جاده بین مزارع، بتون کردن کانال‌های زراعی و لایروبی قنات‌هاست که با توجه به اعتبارات چند میلیاردی امکان اجرای چنین پروژه‌هایی وجود ندارد مگر این‌که از سوی نماینده خط ویژه اعتباری تخصیص یابد.
زارع درباره صندوق توسعه ملی اظهار داشت: متأسفانه در این بخش در حق شهرستان اجحاف شده و شهرستان در زمینه‌ صندوق توسعه ملی به عنوان شهرستان برخوردار مشخص شده که این امر سبب می‌شود تسهیلات 14 درصدی به این منطقه تخصیص یابد در صورتی که باید جزء منطقه محروم بوده و تسهیلات 10 درصد دریافت کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار