واگذاری پیست اسکی دنا و هتل ورزشی یاسوج به بخش خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیست اسکی دنا و هتل ورزشی یاسوج به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 26 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جهانبخش ایزدپور در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه توجیه فنی و اقتصادی برای واگذاری پیست اسکی دنا و هتل ورزش یاسوج در مرحله نخست انجام شد، اظهار داشت: با وجود اعتبارات کنونی نمی‌توانیم این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه پیست اسکی دنا هتل ورزش شهر یاسوج قابلیت واگذاری به بخش خوصی را دارند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 55 درصدی دارد و 1٫5 میلیارد تومان تاکنون برای تکمیل آن هزینه شده است، عنوان کرد: 2 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است.

ایزدپور با اشاره به اینکه پیست اسکی دنا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار بر روی سرمایه گذار بومی بوده است، عنوان کرد: مطالعه طرح هتل ورزشی یاسوج انجام شد و اکنون این طرح دو نفر متقاضی سرمایه‌گذاری دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی نیز در این نشست با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر دو طرح برای واگذاری به بخش خصوصی دارد، اظهار داشت: مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی و روستاهای دهدشت غربی این دو طرح هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مجتمع آبرسانی بهمئی برای 125 روستا پیش بینی شده است، عنوان کرد: مطالعه این طرح انجام و برای بررسی به وزارت نیرو ارسال شد.

وی افزود: این طرح به روش" Bot " انجام و بعد از بهره‌برداری پس از 15 سال از سوی سرمایه‌گذار به دستگاه اجرایی واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار