فعالیت هیأت ورزش‌های همگانی قزوین در راستای سلامت آحاد جامعه

نائب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین گفت: این هیأت برنامه‌ها و فعالیت‌های مهمی را در راستای سلامت آحاد جامعه در نظر دارد که از مهم‌ترین فعالیت‌های آن برگزاری ورزش‌های عصرگاهی، صبحگاهی و المپیک و بانوان در هفته المپیک بود.
کد خبر: ۲۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سعیده علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین برنامه‌ها و فعالیت‌های مهمی را در راستای سلامت آحاد جامعه در نظر دارد، اظهار کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های این هیأت طی سال جاری برگزاری ورزش‌های عصرگاهی و صبحگاهی، برگزاری المپیک و بانوان در هفته المپیک بود.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات تعالی معنوی ویژه مربیان و مدرسان شهرستان قزوین و برگزاری جلسات همفکری و تبادل نظر با ورزشکاران، مربیان و ورزشکاران کمیته‌های یوگا و آمادگی جسمانی از دیگر فعالیت‌های هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین طی سال جاری بود.

نائب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش روی این هیأت طی روزهای آتی یادآور شد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور ماه سال جاری اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار