نخستین جشنواره حامیان آب شهرستان ری

نخستین جشنواره حامیان آب دانش‌آموزی شهرستان ری در سال 94 با هدف جلب مشارکت دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، با حضور بیش از 250 حامی آب برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 22 April 2015
به گزارش فارس نخستین جشنواره حامیان آب دانش‌آموزی با هدف جلب مشارکت دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، در سال 94 با حضور بیش از 250 حامی آب در شهرستان ری برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) در حاشیه این مراسم در ارتباط با نخستین جشنواره حامیان آب دانش‌آموزی در سال 94 اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از 250 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ری به میزبانی و مشارکت فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

وی ضمن سپاس از حضور سید علی حسین‌زاده معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) گفت: این دانش‌آموزان در اجرای طرح حامیان آب شرکت آب و فاضلاب از بین دانش آموزان هفت مدرسه منطقه انتخاب شدند و با شرکت در این جشنواره به طور رسمی به عنوان یک حامی آب فعالبه نمایندگی از جمع پر شمار حامیان آب منطقه معرفی شدند تا همواره و در همه جا یار و حامی آبفا در حفظ و حراست از آب باشند و همگان را به امر صرفه جویی و حفظ منابع آبی دعوت کنند.

سید مرتضی میرآبادی در زمینه برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های مختلف و متنوعی شامل اجرای نمایش عروسکی شاد و موزیکال صرفه‌جویی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان، توزیع پرچم ایران با شعار صرفه‌جویی و توزیع هدایای آموزشی و تبلیغاتی به اجرا در آمد تا ضمن رقم زدن لحظاتی شاد و پربار برای دانش‌آموزان، با جلب مشارکت دانش‌آموزان و بهره‌گیری از توانایی‌های حامیان آب، در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در سطح جامعه به ویژه مدرسه و خانه گام برداریم.

 در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار دستی و نقاشی‌های دانش‌آموزان حامی آب برپا شد و در پایان به آثار و نقاشی‌های برتر جوایزی اهدا شد. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار